JFM marketing voor professionals

 

 

 

Minimale kosten

Maximaal resultaat

Nauwelijks tijdsinvestering

GRATIS professionele website

 Marketing

 voor advocaten, accountants en notarissen

 

Het marketing team van JFM marketing

Marketingtips

Blijf actueel voor uw klantenkring

Hoewel het dagelijks bijhouden van het laatste nieuws met betrekking tot uw vakgebied een hele opgave kan zijn, levert deze specifieke kennis een aanzienlijke voorsprong op die meer dan de moeite waard is. Ten eerste stelt het volgen van het laatste nieuws u in staat om betere beslissingen nemen, en u ziet ziet eerder bedreigingen en mogelijkheden eerder. Een dergelijke voorsprong is vooral belangrijk als u bij de strategie van uw bedrijf of organisatie betrokken bent. Up to date zijn van het laatste nieuws is ook belangrijk voor mensen die op het gebied van marketing en sales werken. Hier helpt het nieuws om nieuwe verkoopmogelijkheden te vinden nog voordat anderen deze hebben gezien. Ten tweede is het volgen van het laatste nieuws met betrekking tot uw vakgebied om zg expert power (zie Wikipedia: French and Raven’s five bases of power) op te bouwen. Door expertise op uw vakgebied op te bouwen verwerft u snel vertrouwen en respect van de mensen om u heen. Vooral voor mensen met een leidinggevende positie is dit van onschatbare waarde. Om dagelijks up to date te blijven van ontwikkelingen in uw sector is het belangrijk om eerst de belangrijkste bronnen van informatie in kaart te brengen. We geven hieronder een overzicht van een aantal bronnen die voor vrijwel iedere industrie of ieder vakgebied toepasbaar zijn. Bronnen voor actueel branchenieuws Brancheorganisatie Binnen uw sector is hoogst waarschijnlijk een branche organisatie actief, wellicht zelfs verschillende. Deze organisatie publiceren vaak nieuwsbrieven en andere uitgaven met branche-specifiek nieuws. Ook organiseren zij netwerkmogelijkheden en conferenties die erg nuttig kunnen zijn. Beurzen en conferenties Beurzen en conferenties zijn ideaal om... Lees meer

Maak uw site ‘mobielvriendelijk’ voor Google

Google plaatst desktopsites sinds 21 april een stuk lager in de mobiele zoekresultaten. Websites met een mobiele versie komen nu automatisch hoger in Google. De verandering in het zoekalgoritme werd eerder al aangekondigd en wordt dinsdag wereldwijd uitgerold. Naar verwachting zal deze verandering een grote impact hebben op de zoekresultaten op smartphones en op het verkeer naar websites die niet geoptimaliseerd zijn voor mobiel. De zoekresultaten op pc’s en tablets blijven onveranderd. De wijziging heeft bovendien alleen impact op de tien getoonde linkjes in de mobiele zoekresultaten. Lokale resultaten, video’s en nieuws kunnen nog steeds doorverwijzen naar desktopsites. Google toont al langer naast zoekresultaten op smartphones of de website ‘geschikt voor mobiel’ is, maar nam dit keurmerk niet mee in de positionering van de resultaten. Het bedrijf kondigde de wijziging in het algoritme in december al aan en is ontwikkelaars sinds februari aan het stimuleren hun websites te optimaliseren met onder meer een uitleg hoe pagina’s mobielvriendelijk gemaakt kunnen worden. Ook is er een pagina in het leven geroepen om te controleren of websites voldoen aan de eisen van... Lees meer

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Vul je email adres hier in en ontvang onze waardevolle marketingtips.

Share This